Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ AIRBUS A320

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2011 9:59 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (τ. Μπραχάμι)

Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ AIRBUS A320

Δημοσίευση από aposal » Πέμ Μαρ 26, 2015 9:31 am

Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ AIRBUS A320

Τα μέχρι τώρα δεδομένα της πτώσης του Airbus A320 της εταιρίας χαμηλού ναύλου germanwings:

1. Διαδρομή ρουτίνας.
2. Καλός καιρός, έμπειροι πιλότοι.
3. Δεν υπήρξε σοβαρή παρέκκλιση από την προσχεδιασμένη διαδρομή.
4. Το αεροπλάνο απογειώθηκε από την Βαρκελώνη στην 10:01 τοπική ώρα και ανέβηκε στα 38.000 πόδια. Από τις 10:31 ξεκίνησε την κάθοδο με ρυθμό περίπου μιας φυσιολογικής καθόδου προσγείωσης (ελάχιστα πιο γρήγορη), που ήταν εκτός σχεδίου πτήσης, γιατί η κάθοδος ξεκίνησε περίπου μία ώρα νωρίτερα.
5. Το αεροσκάφος χάθηκε από τα γαλλικά ραντάρ στις 10:53 και ενώ βρισκόταν σε ύψος 6.000 ποδών, ενώ συνετρίβη γύρω στις 11:00 σε απομονωμένη περιοχή κοντά στην πόλη Ντιν-λε-Μπεν.
6. Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας επιχείρησαν να επικοινωνήσουν με τους κυβερνήτες, οι οποίοι ωστόσο δεν απάντησαν, ενώ έδωσαν οι ίδιοι σήμα κινδύνου μετά την αδυναμία επικοινωνίας με τους χειριστές του αεροσκάφους.
7. Σύμφωνα με ειδικούς η «βουτιά» του αεροπλάνου ήταν ελεγχόμενη (κάτι που αποκλείει μηχανική, ή δομική βλάβη), ωστόσο κανείς δε μπορεί να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο οι χειριστές δεν εξέπεμψαν σήμα κινδύνου. Μία από τις θεωρίες θέλει τους δύο κυβερνήτες να έχασαν τις αισθήσεις τους έπειτα από ξαφνική αποσυμπίεση του κόκπιτ, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να αποτρέψουν τη συντριβή. Ο πιλότος Αντονι Ρομάν συμφωνεί με τη θεωρία αυτή και όπως είπε στο αμερικανικό δίκτυο είναι πιθανό οι κυβερνήτες να μην αντέδρασαν ακριβώς επειδή δεν είχαν τις αισθήσεις τους.
8. Σύμφωνα με το πρώτο μαύρο κουτί (δεν είναι αυτό που περιέχει τα δεδομένα της πτήσης, αλλά εκείνο που περιέχει τις συνομιλίες των πιλότων) - όπως αναφέρει η πηγή των NY Times - στην αρχή της πτήσης οι διάλογοι μεταξύ των δύο πιλότων «είναι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς». Στη συνέχεια όμως το ηχητικό από το πιλοτήριο δείχνει ότι ο ένας από τους δύο πιλότους (δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό εάν ήταν ο κυβερνήτης ή ο συγκυβερνήτης) αφήνει το πιλοτήριο αλλά στη συνέχεια δεν μπορεί να ξαναμπεί. «Ο πιλότος από έξω στην αρχή κτυπά ελαφρά την πόρτα αλλά δεν υπάρχει καμία απάντηση», λέει το μέλος της ομάδας έρευνας: «Στη συνέχεια κτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν υπήρξε καμία απάντηση. Δεν υπήρξε ποτέ απάντηση», για να συμπληρώσει: «Μπορείς να ακούσεις ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα». Αν και το ηχητικό πλέον παρέχει κάποιες πρώτες πληροφορίες εντούτοις η υπόθεση αφήνει σημαντικά ερωτήματα: «Δεν μπορούμε να ξέρουμε το λόγο γιατί ο ένας από τους δύο πιλότους άφησε το πιλοτήριο», είπε ο ίδιος ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του καθώς η έρευνα συνεχίζεται: «Αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι πως στο τέλος της πτήσης πριν την συντριβή υπάρχει μόνο ένας πιλότος στο πιλοτήριο και αυτός δεν ανοίγει την πόρτα».
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”